Rörstrandsgatan 39B
co Christiansen Stenstierna AB
113 41 Stockholm
Vi som arbetar på Event Logic strävar ständigt efter att förenkla, effektivisera och förbättra evenemangs- och mötesindustrin.
![]() Henrik VallentinCEO Henrik har sedan 2002 arbetat i IT-branschen. Han har i tidigare uppdrag varit VD samt försäljnings- och marknadschef för flera tillväxtföretag vars lösningar har underlättat för slutkunden. Han har stor erfarenhet av ledarskap, produktpaketering och marknadsstrategier. Kontakt: henrik@eventlogic.se |
![]() Babak MahjouriChief Commercial Officer Babak har en M.Sc i Internationell ekonomi från Handelshögskolan i Göteborg och har tidigare erfarenheter inom management-consulting där han bland annat har grundat och drivit en egen konsultbyrå. På Event Logic är han kommersiell chef och ansvarar över Event Logics sälj-, marknads- och customer success avdelning. Kontakt: babak@eventlogic.se |
![]() Steven IdeHead of Sales Steven arbetar som Sales Manager och har över 30 års erfarenhet av försäljning, mestadels i hotellbranschen. Kontakt: steven@eventlogic.se |
![]() Svetlana MånssonCustomer Relations Specialist Svetlana är ansvarig för kundrelationer. Hon har 14 års erfarenhet inom event och möten och har tidigare varit ytterst ansvarig för verksamhetens konferenser på ett av Göteborgs största hotell. Kontakt: svetlana@eventlogic.se |
![]() Jonas DahlqvistCustomer Success Key Account Manager Jonas ansvarar för utvecklingen av våra befintliga kunder samt över implementeringen av våra nya kunder. Han kommer med en master från Handelshögskolan i Göteborg ihop med tidigare erfarenheter inom kundrelationer och management-consulting. Kontakt: jonas@eventlogic.se |
![]() Isak TapperCustomer Success Agent Isak är vår Customer Success Agent och ansvarar för att assistera alla våra användare i plattformen. Isak har stor erfarenhet inom kundtjänst och teknisk support. Kontakt: isak.tapper@eventlogic.se |
![]() Ida BarkemoFinancial Manager Ida ansvarar över ekonomiavdelningen på Event Logic. Hon kommer närmast från Handelshögskolan i Göteborg där hon specialiserade sig inom redovisning och ekonomistyrning. Kontakt: ida@eventlogic.se |
![]() Johan WindzerFounder & Head of Product Johan har under sin karriär startat och utvecklat flera framgångsrika företag. Han var tidigare VD på ett bolag inom eventbranschen med ca 60 anställda. Idag är Johan övergripande ansvarig för utvecklingen av Event Logic. Kontakt: johan@eventlogic.se |
![]() Johan StrömdahlProduct Owner Johan har en gedigen bakgrund från flera olika roller inom tech- och eventbranschen. Försäljning, projektledning, webbdesign och produktutveckling är bara några exempel. Kontakt: johan.stromdahl@eventlogic.se |
![]() Linus HolmbergData Analyst Linus är dataanalytiker hos Event Logic. Han analyserar användarbeteende med syfte att förbättra plattformen. Linus har en master i Kognition & Kommunikation och läser vid sidan av sin tjänst, en MSc in Applied Data Science. Kontakt: linus@eventlogic.se |
![]() Ator GorrijyanInhouse Sales Coordinator Ator studerar på IT-Civilingenjörsprogrammet på Chalmers och har ett intresse för problemlösning och cybersäkerhet. Med sitt intresse för problemlösning kan han assistera våra kunder och leverantörer och upprätthålla en god kommunikation mellan alla parter under hela bokningsprocessen. Kontakt: ator@eventlogic.se |
![]() Agnes KristoffersenInhouse Sales Coordinator Agnes jobbar som Inhouse Sales Coordinator och ansvarar för relationer med både kunder och leverantörer och ser till att processen för både kunder och leverantörer fungerar så bra som möjligt. Vid sidan av sitt uppdrag studerar Agnes till Visual Merchandiser - Unified Commerce på IHM Business School. Kontakt: agnes@eventlogic.se |
![]() Joel NyqvistInhouse Sales Coordinator Joel ansvarar för relationer med leverantörer och arbetar för att identifiera, hantera och behålla strategiska relationer med leverantörer. Kontakt: joel@eventlogic.se |
![]() Felix VejsholtSupplier Relations Specialist Felix koordinerar och ansvarar för relationer med leverantörer. Han arbetar med att att hantera, identifiera och utveckla strategiska relationer med leverantörer. Vid sidan av sitt uppdrag som Supplier Relations Specialist läser Felix Ekonomi och Produktionsteknik på Chalmers. Kontakt: felix@eventlogic.se |
![]() Eric WindzerFounder Eric har lång erfarenhet av försäljning och är mycket duktig på att skapa långsiktiga kundrelationer. Han har varit VD på en eventbyrå i 10 år där han varit med och skapat många lyckade event både i Sverige och runt om i världen. Kontakt: eric@eventlogic.se |
![]() Patrik ChristiansenChairman of the Board Patrik är styrelseordförande och rådgivare på Event Logic. Han har lång erfarenhet inom IT-branschen och har startat, drivit och sålt ett stort bolag inom videomötesindustrin. |
En komplett plattform som förändrar hur du upphandlar, organiserar och planerar dina möten, event och konferenser.
Den enda plattformen där användaren kan hantera och planera hela arbetsprocessen, från början till slut i ett och samma system.
Kostnadsfritt för dig som bokar och är till för alla som på något sätt är inblandade i arbetet av möten, event, och konferenser.
Om Event Logic
I en allt mer digitaliserad värld tror vi på att utmana och förändra hur människor upphandlar, planerar och genomför möten, event och konferenser.
Det gör vi genom att säkerställa att vi förstår eventplanerare och deras organisationers svåraste utmaningar i arbetet att skapa framgångsrika möten mellan människor.
Det har resulterat i Event Logic, en plattform som hjälper eventplanerare att planera, upphandla och jämföra leverantörer för att få bästa möjliga pris och utfall av sina bokningar.
Sedan vi grundades i Göteborg 2013 har Event Logic utvecklats till det självklara verktyget inom möten, event och konferens. All hantering sker direkt i användarens personliga eventsida i plattformen vilket betyder att allt som rör användarens alla bokningar finns på samma ställe vilket möjliggör full översikt, enklare hantering, tidsbesparing och uppföljningsmöjligheter.
Event Logic förenklar inte bara upphandling av anläggning och andra leverantörer, vi erbjuder komplett deltagarhantering som inbjudningar och anmälan, enkel kommunikation med såväl deltagare som leverantör, budgetplanering och rapportering. Det gör oss unika på marknaden.
Vill du veta mer? Klicka nedan och fyll i din information så hör vi av oss!
Kontakta migNågra av våra nöjda användare