Förenkla kommunikationen

Event Logic förenklar kommunikationen både internt och externt

Börja skapa eventJag vill få personlig hjälp

Bra event kräver god kommunikation

Evenemangsplanering involverar ofta många människor och aktörer, vilket kräver bra kommunikation för att nå goda resultat. I Event Logic kan alla inblandade i planeringen kommunicera i en och samma plattform.

Med samlad kommunikation, tillgänglig för alla oavsett plats, kan alla ta del av samma information och vara uppdaterade på hur planeringen går. Det sparar tid och du får kontroll över eventuella ändringar i processen.

Du bestämmer vem som har tillgång till kommunikationen

Du som ansvarar för eventet bestämmer vem som ska ta del av vad som planeras och beslutas, oavsett om det är kollegor i projektgruppen, dina leverantörer eller deltagare.

Bjud in kollegor och samarbeta

Bjud enkelt in kollegor till Event Logic som medanvändare så att ni kan samarbeta och planera tillsammans. Denna funktion underlättar mycket även vid överlämning av projekt. Tilldela uppgifter med deadlines till dig själv och/eller dina kollegor så att du säkerställer att allt blir gjort i tid. Alla event och dess innehåll sparas så att du enkelt kan gå tillbaka och se vad ni gjort i tidigare bokningar.





Kommunicera med leverantörer

Du har en meddelandeinkorg för all leverantörskommunikation som gör det lätt att hålla reda på alla ändringar och bekräftelser. Genom att ha all kommunikation som rör en specifik bokning på ett och samma ställe är det lätt att hålla reda på vad som har sagts och vad som är överenskommet.

Påminnelser gör att du inte missar något

I Event Logic finns en påminnelsefunktion som varnar när en deadline närmar sig, till exempel att det är dags att svara på en offert innan deadline löper ut. Det hjälper dig hålla koll på alla detaljer och gör att ingenting glöms bort inför ditt event.

Några av våra nöjda användare

  • Anticimex
  • Essity
  • Peab
  • Swedavia
  • Skanska
  • New Wave
  • Allergan