Att förhandla med leverantörer och komma fram till ett rättvist pris till dig som beställare och bokare är en av de största krafterna med Event Logic.
Kontakta oss eller fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.
CUSTOMER SUCCESS TEAM
Många leverantörer inom framförallt hotell och konferensanläggningar, väljer ofta att baka ihop utvalda delar till, mer eller mindre, förmånliga konferenspaket. Säkert med goda intentioner men då leverantörernas olika konferenspaket sällan innehåller exakt samma delar är det svårt att jämföra offerter mellan varandra.
Nöj dig inte med en offertförfrågan! Vi rekommenderar att alltid ta in offerter från fler än en leverantör för priskonkurrens. Dessutom kan priserna variera stort mellan olika leverantörer beroende på aktuellt bokningsläge.
I dina offerter specificeras och jämförs priset automatiskt per del, totalsumma och pris per deltagare.
Genom att samla in och jämföra flertalet offerter, visar vår statistik, att slutkostnaden ofta minskar med 10-20%.
När planeringen kommit en bit och förfrågningarna har givit ett antal slutfinalister delas underlaget enkelt med övriga beslutsfattare som ser alla priser, körschema och leverantörsbeskrivningar. Ändringar uppdateras i verktyget vilket innebär att ni inte längre behöver hålla reda på den senaste versionen av Excel som skickats runt.
Aldrig förr har det varit lättare att få korrekt statistik på detaljnivå och att få överblick på sin totala budget per år för event, konferens och möten.