Event Logic är en bokningsplattform för möten, konferenser, teambuilding, transport med mera. Med Event Logic blir det lätt för företag att hitta dig som leverantör och vårt verktyg gör kommunikationen med kunden enkel.
Klicka på knappen i mailet för att direkt komma till aktuell förfrågan.
Fyll i priser på varje rad, observera att kunden kan be om pris per person eller stycken.
Kontrollera att ni har fyllt i priserna korrekt, totalsumman ser ni längst ner.
Fyll i offertens giltighetstid och bokningsvillkor för aktuell förfrågan.
Klicka på skicka offert.
Kontakta oss så hjälper vi er att skapa en presentation!
Tel: +46 (0)31-83 20 20
De flesta svenska leverantörer inom hotell, restaurang, etc. finns med i Event Logics databas och är därmed sökbara för kunder som söker leverantörer till sina event och konferenser.
Genom att svara på en förfrågan från ett företag som planerar sitt event genom Event Logic kan du helt enkelt få fler affärer.
När en kund har genomfört sitt event, kan den personen dela eventet med andra användare i Event Logic. Om ni är en leverantör i detta event får ni ytterligare exponering med chans till fler förfrågningar och affärer.
Du minimerar både onödig mailkorrespondens och missar som ofta blir följden vid alla ändringar som kunden gör i upplägg eller körschema.
Det kostar ingenting för er som leverantör att ligga med i vår databas.
Ni får alla förfrågningar direkt till er mailadress och kan nå förfrågan via en länk i mejlet. När ni sedan får en affär, och enbart då, tar vi ut en förmedlingsprovision om 5 %. Ni binder aldrig upp er utan avböjer bara förfrågan om ni inte vill ha affären.
Kunden kan max bjuda in 4 st leverantörer per förfrågan, vilket innebär att det är hög chans att få affären.
Vi presenterar och lyfter fram leverantörer utifrån er svarsfrekvens på förfrågningar från kund, och givetvis hur kunden bedömer er som leverantör efter avslutat event.
Du har hela tiden direktkontakt med slutkunden/eventbokaren.